Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011

Ένοιωσα την ανάγκη...

... να δημοσιεύσω σε ανάρτηση δυο (όχι κατ΄ανάγκη θετικά) σχόλια και τις αντίστοιχες απαντήσεις

Το πρώτο

Ανώνυμος είπε...



Kyries kai kyrioi....

Se pio allo polytismeno ditiko karatos 8a snevenan auta xoris tin opiadipote timoria?

O,ti exei graftei gia katastaseis, sxeseis kai prosopa apo ton xoro tis ygeias einai alithia... kai to xeroume oloi!

O protos pou paradextike to provlima dimosia einai o siggrafeas tou blog kai akolou8oun oloi oi sxoliastes, oi anagnostes kai autoi pou xoris na diabasoun to blog anaferonte se auto ka8imerina. Ti ekane to blog? Efere stin epifaneia mia "idea". Ti apedikse to blog? pos o kosmos einai pia orimos na ypostirixei autin tin "idea". Ti den mporei na kanei pleon kaneis apo emas? Na stamatisei autin tin "idea", vlepeis "ta gegonota einai xerokefala alla oi idees einai akomi pio xerokefales kai ta gegonota tsakizontai epano se autes pio syxna apo o,ti oi idees tsakizontai pano sta gegonota" (E. Morin, La Methode, p 121).

Ypef8inoi gia tin dimiourgia autou tou xaous ston tomea tis ygeias stin xora mas den einai mono oi kardiologoi kai oi kardioxeirourgoi alla kai oi eteries ygionomikou ylikou kai farmakon mazi me kinonikous leitourgous, dieu8intes dimosion kai idiotikon xoron ygias, iatroi allon idikotiton (or8opaidikoi, aggioxirourgoi, paidiatroi, paidoxeirourgoi, oggologoi, ourologoi, genikoi xeirourgoi, panepistimiakoi xoris didaktikes h/kai epistimonikes ikanotites, iatrikoi silogoi apontes h kai akomi – akomi synergates /ypostiriktes /ypo-8alpontes /gelotopioi tou systimatos, aprosopoi kai avouloi dimosioi ypaliloi kai politikoi paragontes, dikastes, eforiakoi kai o elegxos oikonomikou egglimatos pou mexri prosfata ypostirize to “systima” kai tous “leitourgous” tou ! Episeis edo 8a prepei na anafer8oun kai ta paraiatrika epaggelmata opos xeiristes exosomatikis kikloforias pou “doulevoun” (s)to dimosiao alla parexoun tis “ypiresies” tous ston idiotiko forea, fisio8erapeutes pou katef8inoun or8opedikous as8eneis, nosileftes pou katef8inou tin xrisi analosimou ygionomikou ylikou…. Kai alla tetia polla! Diapistosi: to provlima einai syn8eto kai ektetameno.

Yparxoun vevaia kai arnitika sto blog:
- h glossa den einai kai o,ti to kalitero oute apo ton syggrafea alla oute kai apo megali merida auton pou sxoliazoun.
- oi anafores se syzigika prosopa kai idiotikes katastaseis einai apo-prosanatolistikes kai 8igoun protistos ton syggrafea.
- polloi (…Elliniko fenomeno, omologo) asxolounte me to na diapistonoun katastaseis (gnostes se olous) alla ligoi eos kaneis den anaferete se protaseis gia epilisi tou provlimatos.

Edo stamatoun oi diapistoseis apo merous mou.

8a protina:
- na veltiosoume ligo tin glossa epikinonias tou blog (vlepe: vrisies kai asximi glossa, einai krima na katastrepsoume ton monadiko xoro eleu8eris kai adesmeutis epikoinonias pou ypirxe pote ston xoro tis ygias.
- to epipedo gnosis kai xrisis tis Ellinikis glossas den einai to idio gia olous mas. Exalou to blog diavazete kai apo Ellines tou exoterikou (to leo me apoliti bebeotita) pou pi8anotata den mporoun na ekfrastoun me xrisi tis Ellinikis glossas sto epipedo pou oi autox8ones Ellines mporoun… ara as stamatisoume na katakrinoume ton tropo xrisis tis Ellinikis glossas (pi8anotata poly apo emas miloume poly ligotero kai safos xirotera Gallika/Agglika/Germanika apo kapious pou ekfrazoun tin apopsi tous sto blog (den einai olio osoi kanoun sxolia sto blog giatroi kai kapioi apo autous den menoun kan stin Ellada - to leo me apoliti bebeotita).
- na afisoume ta sxolia peri “looks” kai endo-oikogeniakis symperiforas stin akri kai na asxoli8oume me tin katastasi pou antimetopizoume ston xoro ygeias …an mi ti allo exoume para polla na sxoliasoume gia xronia, ean 8eloume.
- ka8e 3-4 anartiseis “diapistoseon” na exoume kai mia anartisi protinomenon liseon …kai eki na doume ti ari8mo sxolion, epipedo epikoinonias kai prosforas 8a yparxei!

Edo stamatoun oi protaseis mou (se auti tin fasi) kai 8a perimeno me anipomonisia na do tin apixisi ton sxolion mou apo tous anagnostes kai ton syggrafea tou blog.

Euxaristo gia ton xrono sas na diavasete to sxolio mou.

K8ou


miza vigilante είπε...



Πρώτα απ΄όλα ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον τελευταίο σχολιαστή. Μεστό, επικεντρωμένο περιεχόμενο και σφαιρική αντίληψη (κατά τη γνώμη μου) του ζητήματος.

Επιμέρους σχόλια

1 Έχετε απόλυτο δίκιο για τη γλώσσα που χρησιμοποιείται από κάποιους (συμπεριλαμβανομένης και της αφεντιάς μου).
Δε σκόπευα να καταντήσω έτσι αλλά (και αυτό όχι σαν δικαιολογία - απλή παράθεση της προσωπικής διεργασίας) όταν σου επιτίθενται στα email με χυδαιότατη φρασεολογία και όταν γνωρίζεις στο πετσί σου το (υπο)επίπεδό τους, τότε κάποια στιγμή "σπας" και ολισθαίνεις. Ανατρέχοντας στις πρώτες δημοσιεύσεις θα δείτε ότι αυτό δεν ήταν το στυλ μου. Για τους σχολιαστές δεν μπορώ να μιλήσω - θυμίζω πως δεσμεύτηκα να μην λογοκρίνω. Όπως και νάχει η παρατήρηση είναι σωστή και δεσμεύομαι να προσπαθήσω να συγκρατηθώ στο μέλλον (άλλωστε τόσα χρόνια αυτό κάνω)

2 Η μια αναφορά σε συζυγικό πρόσωπο έγινε όσον αφορά την κομβική της ιδιότητα που συνετέλεσε ή μάλλον σωστότερα καθόρισε την ανέλιξη του συζύγου.
Η άλλη - έμμεση - αναφορά σε γιο μεγαλονταβατζή έχει άμεση σχέση με το όλο κύκλωμα. Τέλος, η αναφορά σε έτερη σύζυγο ήταν ίσως ατόπημα αν και για τους μυημένους απόλυτα εύστοχη. Και αυτό το μήνυμα ελήφθη όμως.

3 Σωστή και η διαπίστωση ότι, εκτός από καταγγελίες, χρειαζόμαστε και προτάσεις. Θα ήθελα όμως να εκφράσω εδώ το σκεπτικισμό μου σχετικά με το πόσο εφικτό είναι να "διορθώσεις" κάτι τόσο σαθρό και σάπιο χωρίς πρώτα να το αποδομήσεις τελείως. Η μακροχρόνια διαδρομή μου, οι πολλαπλές τόσο εντός όσο και εκτός συστήματος εμπειρίες μου και όλα όσα γνωρίζω μου λένε ότι επιδιόρθωση δεν παίρνει. Αλλά αυτή είναι απλά η γνώμη μου.

4 Καλή και η ιδέα περιοδικών αναρτήσεων με προτάσεις αντί καταγγελιών. Για ευνόητους λόγους αυτές πρέπει να έλθουν στο email μου και εγώ δεσμεύομαι να τις αναρτήσω ακέραιες.

5 Γνωρίζω πάρα πολύ καλά ότι το blog διαβάζεται σε διάφορες χώρες. Βλέπετε ένα από τα προνόμια του blogger είναι ότι έχει απόλυτη πρόσβαση στις στατιστικές, τα IP address, τις ακυρωμένες διπλοψηφίες, την προέλευση (π.χ. φαινομενικά άσχετα μεταξύ τους σχόλια), μέχρι και τον τύπο της συσκευής και τον browser που χρησιμοποιείται από τον εκάστοτε επισκέπτη (ένα ακόμη στοιχείο - λες και χρειαζόμουν κι άλλα - που κατέδειξε το πόσο κατάπτυστοι είναι). Άλλωστε αρκετά μηνύματα έρχονται από το εξωτερικό - είναι δε εντυπωσιακό πως, με εξαίρεση τη δυσφορία τους για το επίπεδο της γλώσσας, είναι όλα μα όλα θετικά. Γι αυτό υποθέτω ότι είναι όλοι αυτοί εκεί - πολύ λίγοι για εδώ.

Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ για το χρόνο σας και την ουσιαστκή σας συνδρομή


Σε άλλο επίπεδο τώρα

Προς τον αγαπητό mvp

Συνέχισε την παραγωγική σου διεργασία, φίλε μου. Each to their own...
Μια διόρθωση μόνο - το Μολών Λαβέ δεν το χρησιμοποίησα εγώ σε σχόλιό μου εγώ (αλήθεια σου λέω - στην ιατρική μου τιμή)

Το δεύτερο
Ανώνυμος είπε...

Με τον «επίκουρο» μίλησα δια ζώσης μία και μόνη φορά. Μου φάνηκε δουλικός,καμία έκπληξη, τυπικός greek academic.Δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση ότι κι αν άκουγα για τον τρόπο εκλογής του. Ο διοπτροφόρος γιός του καθηγητή καλύτερος ήταν; Εγώ έχω αποδεχθεί κάποια απλά δεδομένα για το πανεπιστήμιο.
Δεν μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι, αλλά θα μπορούσα να προσυπογράψω το 80% των λεγομένων σου. Θα μπορούσα να συνεισφέρω έστω και σε μια ανώνυμη συζήτηση. Ξέρω ως εκ της θέσης μου, περισσότερα από σένα και ταυτίστηκα σχεδόν μαζί σου όταν είπες ότι ντρεπόσουν να δηλώσεις την ιδιότητά σου. Το πρόβλημα ήταν ότι ενώ άρχισες καλά, σου «ξέφυγε» πολύ γρήγορα. Οι στόχοι σου ήταν εμφανώς ιεραρχημένοι με κύριο κριτήριο τα απωθημένα, προσωπικά αλλά και του «κύκλου» σου. Είπες ανακρίβειες, μεγάλες υπερβολές και παρουσίασες εκτιμήσεις ως δεδομένα συκοφαντώντας κατ'ουσίαν κάποιους καλυπτόμενη από την ανωνυμία, χρησιμοποιώντας ένα στυλ που θα χαρακτήριζα επιεικώς ανοίκειο (συχνά ντράπηκα για λογαριασμό σου). Επειδή είσαι μεγάλη και σοβαρή απ’ότι φαίνεται κοπέλα, καταλαβαίνεις (?) ότι με τέτοια τακτική δεν μπορεί να βγεί κάτι καλό. Μία ανώμαλη κατάσταση έγινε απλώς χειρότερη. Η μόνη μου επιλογή είναι να σε αποκαλύψω και τότε ας κρίνει ο καθένας εάν δικαιούσαι ή όχι … δια να ομιλείς. Και ας σταματήσει η καραμέλα για την ακρίβεια των γραφομένων: εδώ ΕΧΕΙ σημασία ποιος τα γράφει!
mvp
PS: Η απάντηση όχι στον (αμυντικό) Jekyll mv αλλά στον (προκλητικό) Hyde με τα greeklish: Είδες πόσο (σχιζοειδώς) μεταμορφώνεσαι όταν η μερική ανωνυμία γίνεται απόλυτη; Όπερ έδει δείξαι…



miza vigilante είπε...


Αγαπητέ mvp,

Υιοθετώντας την αρχή του να απαντώ σε ύφος ανάλογο με του σχολιαστή, έχω να σας πω τα εξής

1 Δεν έχω στόχους - έχω στόχο.

2 Το κριτήριό μου δεν έχει καμία σχέση με "απωθημένα" δικά μου πολύ δε περισσότερο του "κύκλου" μου. Ήμουν το πτώτο πτυχίο Ιατρικής στην οικογένειά μου και φρόντισα να παραμείνω και το τελευταίο. Αν πάλι ορίζετε ως "απωθημένο" την αδυναμία κατάποσης και πέψης του σκηνικού παράνοιας που βιώνουμε καθημερινά τότε ίσως έχετε δίκιο.

3 Υποδείξτε μου μια ανακρίβεια είτε μέσω του χώρου σχολιασμού είτε σε email και υπόσχομαι να ανακαλέσω δημόσια! Τα σχόλιά μου είναι όλα διπλο- και τριπλο- τσεκαρισμένα. Αρνούμαι την κατηγορία της συκοφαντίας και αναμένω απάντηση. Εάν και όταν όμως αυτό συμβεί και εφόσον σας αποδείξω ότι έχετε παραπλανηθεί θα περίμενα αντίστοιχη αντίδραση!

4 Μια ανώμαλη κατάσταση απλά συζητιέται τώρα πιό ευρέως

5 Είστε ευπρόσδεκτος να με "αποκαλύψετε" - ίσως βέβαια χρειαστεί να δώσετε εξηγήσεις στους δικηγόρους κάποιας αδίκως κατηγορηθείσης ύπαρξης. Δεν μπορείτε να φανταστείτε το βαθμό σιγουριάς μου γι αυτό που λέω.

6 Όσον αφορά την πρώτη παράγραφο του σχολίου.
Δεν κατάλαβα το σκεπτικό σας "Ο διοπτροφόρος ...καλύτερος ήταν;"  Ποιά λογική σ΄ αυτό το σύμπαν (πλην της λογικής της διαπλοκής) υπαγορεύει ότι καθηγητάδες γίνονται μόνο αυτές οι δύο κατηγορίες ανθρώπων; Δεν υπάρχουν κατά τεκμήριο (όχι Ε9 ή πιστοποιητικό γέννησης) άνθρωποι άξιοι; Τους γνώρισα στα φοιτητικά μου χρόνια, τους βλέπω γύρω μου καθημερινά παραπεταμένους, αγνοημένους, ευτελισμένους από τους διοπτροφόρους, τους γαμπρούς και τα συναφή ανδρείκελα. Ειλικρινά, άνθρωπέ μου (και ορκίζομαι πως προσωπικά δεν ενδιαφέρθηκα ποτέ για την ακαδημία) τόσο μα τόσο πολύ έχουμε πιά εξευτελιστεί; Δεν γνωρίζω την ηλικία σας, εγώ όμως εδώ και κάποια χρόνια άρχισα να σκέφτομαι λίγο πέρα από το "εγώ" μου και δεν μπορώ να δεχθώ πως κάποια πράγματα όπως η Παιδεία που παράγει τους αυριανούς αρωγούς διέπεται από αυτές τις "αρχές". Εαν εσάς η ηλικία σας ή ίσως πάλι η έλλειψη προβληματισμού σας το επιτρέπει να το δέχεσθε ή ίσως ακόμη και να συμπράττετε, τότε τι να πω... πάντως όχι "μπράβο" ούτε "καλή τύχη"!

Επαναλαμβάνω ότι το ύφος της απάντησης προσαρμόστηκε στο ύφος της γραφής σας.
Τίποτε δεν αλλάζει όσον αφορά τις θέσεις μου και την πρό(σ)κλησή μου

PS Καμία σχέση με τον προκλητικό Hyde. Δεν χρειάζομαι την απόλυτη ανωνυμία, υιοθετώ δε τη "μερική" για ευνόητους λόγους
Όπερ έδει δείξαι...






Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011

Who am I? Episode V

Μετά από απαίτηση χιλιάδων αναγνωστών (καλά, πλάκα κάνουμε) η σειρά "Who am I?" επιστρέφει σήμερα στις οθόνες σας.

Ο ήρωας της σημερινής ανάρτησης μού είναι ιδιαίτερα συμπαθής. Αποτελεί ένα έξοχο παράδειγμα νεοέλληνα τσαμπουκαλεμένου, άσχετου πλην όμως αδίστακτου λαμόγιου.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.

Ο φίλος μας γεννήθηκε πριν 46 χρόνια κάπου στα κακοτράχαλα της Δ. Μακεδονίας. Πήγε σχολείο (καλός μαθητής), πέρασε Ιατρική στην Ελλάδα (και όχι Τιμισοάρα), πήρε το πτυχίο του όμορφα κι ωραία και ξεκίνησε την περιπλάνησή του στο θαυμαστό κόσμο της καρδιολογίας. Διδάχθηκε state of the art καρδιολογία στο σανατόριο και μετά βγήκε "στο επάγγελμα". Κομβικό σημείο στην καριέρα του ήταν το συναπάντημα με τον πνευματικό του πατέρα όπως ο ίδιος αποκαλεί τον πρώην συνεργάτη του (μη γελάτε χαμούρες). Τακιμιάσανε, συνεταιριστήκανε, κουμπαρέψανε. Ξεκινώντας από την κλινική Αθανασιάδη με ενδιάμεσο σταθμό (;) την αγία κλινική κατέληξαν μαζί στα γαλάζια φωτάκια. Από εκεί και πέρα αρχίζει η πραγματική του λαμογιακή ανέλιξη. Σκούπα τους αποστέλλοντες, ανέβασμα ανταποδοτικότητας, μισθούς σε διευθυντές δημοσίων καρδιολογικών κλινικών, εγκαθίδρυση της μίνι αυτοκρατορίας. Μέχρι εδώ τίποτε το ξεχωριστό. Από ένα σημείο και πέρα όμως δύο πράγματα του συνέβησαν

1. Παράκρουση μεγαλειότητας. Αντί να λεέι "δόξα τω Θεώ", το ψωμί να βγαίνει, αυτός την είδε μεγαλοεπιστήμονας. Άρχισε να υποστηρίζει ότι είναι το δώρο του Θεού στην επεμβατική καρδιολογία, ότι κάνει πράγματα που κανείς άλλος δεν τολμάει, ότι είναι ο μόνος στην πόλη που κάνει "απροστάτευτο στέλεχος" και ότι αν ήταν στο χέρι του "όλοι θα έπαιρναν stent - χειρουργείο μόνο στις επιπλοκές" (όπως όταν έτρεχε ο καυμένος ο δημοτικός σύμβουλος/καλλιτέχνης να σώσει την επιπλοκή και χρεώθηκε και το θάνατο). Η στάση του δε διαφέρει και πολύ από εκείνη του "δίμετρου τουλιπάτου" από το ΑΧΕΠΑ. Είναι οι δύο εκφάνσεις της ίδιας ακραίας αντίληψης. Απλά ο ένας είδε και εκπαιδεύτηκε (στο φούσκωμα - όχι στην ιατρική σκέψη και δεοντολογία) σε σοβαρό κέντρο ενώ ο άλλος δεν ξεμύτισε από το Σαλόνικα (είναι αλήθεια ότι η Edwards  δεν τον στέλνει για μετεκπαίδευση γιατί δεν ξέρει αγγλικά;). Και οι δύο όμως έχουν την ίδια χυδαία προσέγγιση και ειλικρινά δεν μπορώ να αποφασίσω ποιός είναι ο χειρότερος.

2. Επέκταση των δραστηριοτήτων του στη σφαίρα του γκρίζου εμπορίου. Βρήκε τον ιδανικό συνεργάτη στο πρόσωπο του τρισπίθαμου "Ιταλού" λιμοκοντόρου (αυτό πάλι που το βάζεις - φανατικό Παόκι και υπέρτατο γλυφτράκι συνάμα), τον αμόλησε στα εξωτερικά να μαζεύει τα φασόν, να τα σπρώχνει στον επίσημο φορέα - θυγατρική της μαμάς εταιρείας και να τα καρφώνει σε όλους τους ασθενείς. Οι συνάδελφοί του βέβαια πνέουν τα μένεα εναντίον του αλλά αυτός είναι πλέον "αλλού" - έχει απογειωθεί και λειτουργεί αυτόνομα.

Κάπου εκεί επήλθε και η ρήξη με τον πνευματικό πατέρα ο οποίος πήρε την άγουσα για την αγία κλινική και απ΄ότι μαθαίνω πρόσφατα για τη χλίδα. Δεν θα σχολιάσω ποιός και τι και γιατί - απλά δεν γνωρίζω.

Το αποτέλεσμα; Ο ήρωάς μας έχει γίνει ο υπέρτατος άρχοντας στον μικρόκοσμό του. Έχει ρίξει τις μάσκες και λειτουργεί αυτοκρατορικά, περιβαλλόμενος από την αυλή με τα γλυφτράκια του και τους επαίτες καρδιοχειρουργούς που περιμένουν καρτερικά για το ξεροκόματο (καλά ούτε ένας σας δεν είχε τα κότσια να τον βάλει στη θέση του όταν έλεγε τις βλακείες του;). Αποφασίζει για το ποιός θα έρθει και ποιός θα φύγει από το μαγαζί του ενώ παράλληλα εκτοξεύεται σε νέα ύψη επιστημονικής καταξίωσης με τη μία και μοναδική case report  του στο pubmed - πάμπολλες όμως "ανακοινώσεις" στα οικογενειακά συναθροίσματα (πριν από το αριβάρισμα των "κοριτσιών" - αχ μνήμες κι αυτές ε παιδιά;)

Εγώ τι να πω; Απλά, ντροπή σου, και σε είχαμε και για καλό παιδί!


eirkol@gmail.com

Mη ξύνεσαι στη γκλίτσα...

Είχα πει σε ανύποπτο χρόνο και ευθύς εξαρχής ότι στο blog αυτό θα γράφονται σχόλια τεκμηριωμένα και, κατά το δυνατόν, πάνω και πέρα από προσωπικές εμπάθειες.

Κάποιοι από τους "θιγόμενους" ήταν αρκετά έξυπνοι ώστε επιφανειακά να "αγνοούν" το όλο θέμα ενώ υπογείως αμόλησαν τα σκυλιά τους να κάνουν (για μία ακόμη φορά) τη δουλειά τους.

Άλλοι πάλι - πολύ λιγότερο κωλοπετσωμένοι - πανικοβλήθηκαν πριν καν  τους πιάσω στο στοματάκι μου και δήλωσαν πως είναι θέμα χρόνου να ειπωθεί και γι αυτούς "κάποια κακοήθεια". Όταν λοιπόν τόλμησα να ακουμπήσω τον ραντκλιφάτο οσφυοκάμπτη... ποιός είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε!
Ένα μπαράζ "ανώνυμων" σχολίων και μία ατελείωτη ουρά "υποστηρικτών" πλημμύρισε τόσο τα σχόλια όσο και το email μου.
Επειδή θα ήθελα να καταθέσω την άποψή μου ενώπιον όλων θα καταχραστώ το χώρο μιας ανάρτησης γι αυτόν ακριβώς το σκοπό. Έχουμε και λέμε λοιπόν

Πρώτα απ΄όλα η σύντροφος του εν λόγω "ακαδημαικού" αναφέρθηκε με τα σχετικά χαριτωμένα σχόλια όχι γιατί πήγαινα για το χτύπημα κάτω από τη ζώνη αλλά γιατί η ιδιότητά της έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ανέλιξη του "παιδιού" (περισσότερα γι αυτό παρακάτω). Η ουσία των σχολίων νομίζω πως δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα - αν πάλι την αδίκησα σωματομετρικά ή χαιφιντελικά απολογούμαι δημοσίως!

Βλέποντας τώρα καποια επιμέρους σχόλια (όπως ακριβώς διατυπώθηκαν)

" Δεν τον γνώριζα προσωπικά. Σε ένα δύσκολο περιστατικό ζήτησα την συνδρομή του και ήταν άμεση, ανιδιοτελής και αμέριστη.
Σε επιστημονική εκδήλωση που συμμετείχαμε μου έδωσε την εντύπωση ατόμου συγκροτημένου με γνώση του αντικειμένου που διαπραγματευόταν.
Κατόπιν της ευγενικής υπόδειξής σας γνώρισα και έναν έλληνα γιατρό στον οποίο αναφέρθηκε το SKY NEWS και όχι μόνο η μάνα που τον γέννησε!...
"

Ποιό απ' όλα αυτά αμφισβητήσαμε - τώρα βέβαια το SKY NEWS είχε να κάνει με τον Στέφανο και τις μπηχτές του για το NHS, τα υπόλοιπα ήταν απλά το "όχημα". Όποιος γνωρίζει το χώρο ξέρει τι εστί Westaby ( πέρα από την αδιαμφησβήτητη χειρουργική και ακαδημαική του αξία είναι ένας αδίστακτος enterpreneur που πέφτει στο κρεβάτι με όποια εταιρεία τον "καλύψει", ή μήπως πάλι ψεύδομαι αγαπητέ μου;)

" ...o τελευταίος που αλαζονικά και αυτάρεσκα αυτοαποκαλούνταν vigilante ήταν ο unabomber , μια θεόμουρλη ιδιοφυία («as an intellectual child prodigy he excelled academically from an early age» σε μη καραβίσια αγγλικά) που ταχυδρομούσε βόμβες σε πανεπιστήμια και αεροπλάνα (η ομοιότητα είναι μερική αλλά ουχί συμπτωματική)."

Unabomber? όχι κι έτσι - αν και εδώ που τα λέμε το Πανεπιστήμιο τη θέλει (μεταφορικά) τη βομβίτσα του!!!

" ...ανηκω σε δημ.νοσοκ.ζητησαμε την βοήθειά του σε βαρύτατο περιστατικό,χωρίς να εφημερευει κυριακη στις 11.00 βραδυ.οργανωσε το χειρουργειο και ο 40y ειναι υγιης τωρα.ολη η κινητοποιηση έγινε και μόνον με την τηλεφωνικη επικοινωνία οτι ο άρρωστος δεν έχει άλλη πιθανότητα.(ούτε στείλτε το και θα δούμε ούτε ¨από δευτέρα").δεν είχε κανένα όφελος απο την διαδικασία ,ουτε καν την διαφημιση του ασθενη,ο οποίος είναι ήδη στην μακρινή αφρικ. χώρα του.το θεωρω πολύ σημαντικό και ευχαριστω για την δυνατότητα να το αναφέρω."

Και πάλι, ποιός αμφισβήτησε τα παραπάνω; Ή μήπως κάθε γιατρός που κάνει το αυτονόητο αυτόματα χτυπάει και ένα καθηγητηλίκι;

Και τώρα ένα από τα καλύτερα!

" ...ειμαι ο πιο πάνω του δημ.νοσοκ.δεν καταλαβα τι θα πρεπει να επιβεβαιωσω ή να διαψευσω για τον καλλιτεχνη?2ον ποια η απόλαυση ? οσον αφορα για την ¨΄εταιρεια ηλεκτρικών¨¨ μαζι σας σ αυτα που γνωρίζω!στην προκύρηξη της θεσης στο ναο δε θυμαμαι να συμμετειχε και ο καρπεντιε?! "

Πρώτα απ΄΄ολα με χαροποιεί που ένας γιατρός, προφανώς μη καρδιοχειρουργός, γνωρίζει τον Καρπεντιέ και πετάει το όνομά του έτσι άνετα στη συζήτηση (επιτρέψτε μου να έχω τις αμφιβολίες μου για τα περί "γιατρού δημοσίου νοσοκομείου" λοιπόν)
Επί της ουσίας όμως

ΟΧΙ Ο CARPENTIER ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
ΑΛΛΑ 

Υπήρχαν άλλοι υποψήφιοι οι οποίοι παρακάμφθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες και εστάλησαν πακέτο πίσω στην Άνγκελα (μόνο για ναξαναγυρισουν αργότερα πίσω  από τον εκλεκτό στην επετηρίδα)

Επιπλέον πέρα από τους υπόλοιπους υποψηφίους μήπως θα θέλατε να συζητήσουμε για τη νομιμότητα της συγκεκριμένης εκλογής;
Δεν είχα ποτέ μου άμεση σχέση με "εκλογικές διαδικασίες" (aka αλλαξοκωλιές) αλλά έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν κάποιοι κανόνες και κάποιοι νόμοι - π.χ. κάτι "περί ελαχίστου χρόνου μεταξύ αποκτήσεως διδακτορικού και δυνατότητας υποβολής αιτήσεως για θέση Επίκουρου, τα λέω καλά ή μήπως πάλι ψεύδομαι;
Χρειάστηκε πολύ σπρώξιμο από πολλές πλευρές  αλλά ο στρατηλάτης των Θερμοπυλών και συνταγματάρχης της επταετίας (για να μην το πολυκουράζετε αναφέρομαι στο ονοματεπώνυμό του) σε βοήθησε ιδιαιτέρως n' est ce pas? Εδώ βέβαια μπαίνουμε στα βαθιά (Πανεπιστήμιο συναντά αδελφότητες, για να χρησιμοποιήσω ελαφριά γλώσσα) και κάπου εδώ κολλάει και το email που έλαβα από τον "Στίλπωνα Κυριακίδη" και το οποίο θα δημοσιεύσω όταν μου δώσει την άδεια.
Εν κατακλείδι ο καλός γιατρός που με αυταπάρνηση χειρούργησε την Κυριακή το βράδι τον δύστυχο Αφρικανό έγινε Επίκουρος για αυτές τις καλές του πράξεις. Άντε στη γωνία είναι και το αναπληρωτηλίκι - άλλωστε τα πάντα είναι δρομολογημένα τώρα.Το μόνο καλό στην ιστορία είναι ότι έχει ξεκαρφωθεί ο Yacoubakos που κάνει αμάν κι αυτός για το καθηγητηλίκι.

'Οσον αφορά την αποδόμηση της προσωπικότητάς μου και το ψυχογράφημα... συνέχισε, είσαι σε καλό δρόμο...

Αυτά τα ολίγα και επαναλαμβάνω ότι προσπάθησα να μην του τα χώσω πολύ αλλά η αντίδρασή του δεν μου άφησε περιθώρια

Καλό - ακαδημαικό - σαβατοκύριακο


eirkol@gmail.com

Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011

Πήρανε τα αυτάκια μου ...

.. ότι ο Yacoubakos προσπαθεί να επιδείξει ψυχραιμία και αδιαφορία ("άστους να λένε", "ο καθένας λέει ό,τι του κατέβει")
ξέρει ότι μέσα σε λίγες ημέρες ακούστηκαν πολλά αρνητικά σε βάρος του (και πιστέψτε με είναι όλα αυτά και άλλα πολλά αληθινά) - ο μηχανισμός promotion, βλέπεις, δεν μπορεί να απαξιώσει και να καταπνίξει την αλήθεια
αν έμαθε κάτι καραβίσια αγγλικά (αυτό το γυάλινο μπλαζέ αλά Ραν Ταν Πλαν ύφος του όταν τα λέει εις την αγγλικήν με σκοτώνει) θα ξέρει και την έννοια του "the bigger they are (όχι το δέμας βέβαια) the harder they fall"
αλήθεια φιλαράκο μου "how much is enough?" - κι αν πάλι δε φταις εσύ, τράβα της κανα δυο σκαμπίλια - ξέρεις σε μας τις "κυρίες" αρέσει και το έτσι λίγο rough κατά που λέτε κι εσείς οι λόρδοι!


... ότι ο ραντκλιφάτος οσφυοκάμπτης δηλώνει με περισσά αδιάφορο ύφος ότι "κάτι άκουσα αλλά δεν το διάβασα ακόμη - είμαι βέβαιος ότι θα πει κακοήθειες και για εμάς εδώ στο Ναό της ΚΧ" (αυτό το τελευταίο περί Ναού είναι ποιητική αδεία)
η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή θα ασχοληθούμε και με τα ακαδημαικά δρώμενα (αρκετοί σχολιαστές ήδη το ζητούν επίμονα)
εγώ πάλι έχω μια αδυναμία στο παιδί αυτό - τέτοια θυσία γιά να περάσει τις εισαγωγικές εξετάσεις στην Ανωτάτη Οικoγενειοκρατική Σχολή του ΑΠΘ δεν μπορεί να με αφήσει αδιάφορη - χειρουργός που να είναι αναγκασμένος να φωνάζει "μπαμπά" έναν παθολόγο ζητώντας του βοήθεια κάθε φορά που το κοριτσάκι (ευφημισμός) του μπαμπά υψώνει τη φωνή (όχι και το χέρι...) - οποία κατάπτωσις (και είναι και φωνακλού παναθεμά την - κιλό και ντεσιμπέλ - άρα σίγουρα είμαστε στα επίπεδα του βιομηχανικού θορύβου)
πως να αρχίσω να τον σκαλίζω λοιπόν - για παράδειγμα πως να μιλήσω για την εκλογή του στο επικουριλίκι κλπ κλπ


... ότι ο υπερπόντιος "ενοχλήθηκε" από τα γραφόμενά μου και "επιφυλάσσεται"
εγώ έχω να του πω ότι είμαι πολύ περισσότερο από ενοχλημένη και ότι δεν επιφυλάσσομαι καθόλου - ας πάει να μασήσει κανα πισσσί και να ασχοληθεί με το μπαξέ του που μου τρέχει ακόμη με το Mercedesaki του δεξιά αριστερά για επιπλέον νταβατζιλίκι


... ότι ο ήρωάς μας από το multi donner kebab είναι πολυτάλαντος
δείτε  http://costis.voloudakis.org/
και όσοι δεν τα πάτε καλά με το browsing δείτε http://costis.voloudakis.org/index2.html
στο βιογραφικό του εγώ πάντως θα άλλαζα κάποια πράγματα
π.χ. θα έγραφα "he was mesmerized by the art of mizology and human trafficking"
ως επίσης και "he is a part of the Hellenic Pimp Society and the Macedonian Prostitutes Handling Society "Alexander Pimps' Society"



αυτά και πολλά άλλα φτάνουν στα αυτάκια μου καλοί μου φίλοι και χαίρομαι όχι γιατί μου αρέσει να χαλάω τη ζωή κάποιων αλλά γιατί δεν αντέχω πιά αυτή τη βρωμιά  - χαίρομαι που ο βρώμικος, αηδιαστικός, παράνομος, εγκληματικός παράδεισός τους ταρακουνιέται έστω και λίγο

ο κόσμος, βλέπεις, μιλάει και δεν είμαστε παρά ένα μικρό χωριό

έχω την αίσθηση ότι το παιχνίδι θα χοντρύνει κι άλλο - εδώ είμαστε και καλώς να ορίσουν!

eirkol@gmail.com





Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Ευχαριστώ ...

... το σχολιαστή που μας έδωσε το παρακάτω link.

http://www.youtube.com/watch?v=8SKGxaFDN3o&feature=related





Ελλάς το μεγαλείο σου...

Πολύ εύστοχος ο Iatroulis!

Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2011

Νυχτερινές (και όχι μόνο) περιπλανήσεις

Πιστοί στην προσπάθειά μας να κρατάμε το ενδιαφέρον σας αμείωτο και ταυτόχρονα αντιλαμβανόμενοι ότι ο αριθμός των λαμογιών είναι πολύ μεγάλος, αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε σήμερα ένα διαφορετικό format. Θα παρουσιάσουμε επιγραμματικά και πολύ συνοπτικά μερικά καλόπαιδα και θα αφήσουμε εσάς, τους αγαπητούς μας αναγνώστες, να τους αναγνωρίσετε.

Η ανάρτηση αυτή, σε αντίθεση με τις προηγούμενες θα είναι δυναμική και όχι στατική. Θα προσθέτω σε τακτά χρονικά διαστήματα νέους πρωταγωνιστές χωρίς να διαγράφω τους προηγούμενους. Έτσι η λίστα αυτή θα ανανεώνεται και θα μεγαλώνει σιγά -σιγά. Κάθε ένα από τα λαμόγια θα έχει τον αύξοντα αριθμό του και κάποια στιγμή στο μέλλον θα οργανώσουμε και μία ψηφοφορία για να ξεχωρίσουμε τους (κατά τη γνώμη σας) πλέον ειδεχθείς.
Η σειρά παρουσίασης είναι πραγματικά τυχαία και όχι κατ΄ανάγκη ενδεικτική του βαθμού αλητείας που διακρίνει τον καθένα από αυτούς.

Κοινά γνωρίσματα όλων αυτών των επίορκων είναι:

- κατάχρηση δημόσιου αξιώματος (θέση στο ΕΣΥ ή πανεπιστημιακός τίτλος)
- παράνομος χρηματισμός στην επίσημη θέση εργασίας τους
- παράνομη εργασιακή απασχόληση σε ιδιωτικές κλινικές με επιπλέον παράνομο χρηματισμό

Έχουμε και λέμε λοιπόν

1 Τ. Κ.  Τιμής ένεκεν μιά και είναι από τους πρώτους διδάξαντες.  Σε μιαν κλινικήν που βρίθειν απο πανεπιστημιακούς αυτός δεν είναιν παρά ένας διευθυντής του ΕΣΥ. Ξέρειν όμως την δουλείαν του πολύν καλάν και το έχειν και το ΜDν του. Από την Αγίου Δημητρίου η αγία κλινική δεν απέχειν και πολύν. Εύγεν του και να του κεράσουμε και καμμίαν σεφταλιάν.

2 Β. Σ.  Ο κοντός με τη γραβάτα είναι γάτα είναι γάτα. Επίσης από τους πρώτους διδάξαντες. Τι κι αν η οργανική του θέση είναι ψηλά στο σανατόριο. Αυτό δεν τον εμπόδιζε να κατηφορίζει στην πάλαι ποτέ κραταιά κλινική του Αθανασιάδη αλλά τα τελευταία χρόνια προτιμάει να πίνει το καφεδάκι του by the sea. Μοναδικό πρόβλημα το parking στην περιοχή - Cayenne είναι αυτό δεν τό αφήνεις όπου νάναι. Νάναι καλά ο παρατρεχάμενός του (ο Λιάκος ντε) που τα φροντίζει όλα (αν και τελευταία ξεψάρωσε κι αυτός).
Απορία #1 - πόσα μισθά του ΕΣΥ είναι ένα Cayenne;
Απορία #2 - με τον τζιτζιφρίγκο τον καθηγητή καρδιοχειρουργικής συνεργάζεται γιατί είναι του ιδίου "αναστήματος";

3 Ε (Β). Τ.  Παράλληλες διαδρομές με το #2 από σανατόριο σε παραθαλάσσια μαγαζιά. Η διαφορά του ότι είναι πιο χαμηλών τόνων και ότι αντί να παίζει με το Λιάκο αυτός προτιμάει το Νικολάκη και τον άλλο τον καρδιοχειρουργό - τον ψηλό και άγριο - γούστα είναι αυτά.

4 Μ. Σ.  Ο επονομαζόμενος και "serial killer". Από σανατόριο κι αυτός αλλά προς άλλες κατευθύνσεις - προτιμάει τα χλιδάτα μαγαζιά. Αυτουνού το βλέμμα ρε παιδιά πραγματικά έχει κάτι το απόκοσμο - γλίτσα πάνω σε ατσάλι.

5 Α. Ζ.  Ο διοπτροφόρος φίλος μας για τον οποίο οι κακές γλώσσες λένε κάτι περίεργα για μπέρδεμα μεταξύ παθολογικής και καρδιολογικής  ειδικότητας/θέσης/κλινικής (δεν τα πολυκαταλαβαίνω - αυτός ξέρει) συνήθιζε να κατηφορίζει από το πανεπιστημιακό μαγαζί της Αγίου Δημητρίου στο παραθαλάσσιο κοτέτσι. Έγινε όμως εκείνη η στραβή πριν μερικούς μήνες (νομίζω το γλύτωσε το ξύλο τελικά) και τώρα ακούω ότι προτιμάει τα γαλάζια χρώματα. Έχει καμμία σχέση με τον παλιό καθηγητή;

6 Γ. Σ.  Αυτό το παλικάρι έχει πρόβλημα. Πήγε κάτι φεγγάρια στις τουλίπες και μάλλον κάπνισε λίγο παραπάνω από το Ζωνιανό πράμα. Κόρδωμα κάτσε καλά μπας και φανεί λίγο ψηλότερος (ίσως γι αυτό και κάνει παρέα με τον άλλο τον κοντό τον killer που δεν ξέρει να φουσκώνει μπαλόνια - αλλά αυτόν θα τον δούμε στο κεφάλαιο "ιδιώτες εγκληματίες"), καβάλημα το δήθεν σπορ αμαξίδιο και "ό,τι κινείται στεντάρεται". Ήρθε λίγο αργά στο παιχνίδι αλλά είναι δυνητικά πολύ κακό παιδί, κυρίως γιατί έχει ένα απίστευτο τουπέ και ένα υφάκι κάτσε καλύτερα. Αν ήμουν εγώ η μάνα του θα τον είχα καθίσει στα γόνατά μου και θα του είχα κάνει το κολαράκι κόκκινο. Η διαδρομή του; Αγίου Δημητρίου -> χλίδα

7 Π. Γ.  Άντε και έναν φουλ καθηγητή για να μη λένε ότι δεν τους πιάνουμε αυτούς. Δεν ξέρω αν η φαλάκρα του μεγάλωσε (έχω καιρό να τον δω) τα γυαλάκια του σίγουρα τα φοράει ακόμη. Όποτε βαριέται τα καθηγητικά του καθήκοντα (εδώ γελάνε) ανηφορίζει κι αυτός από την Κωνσταντινουπόλεως προς την αγία κλινική για λίγο πιο χαικλασσάτη καρδιοεπεμβατομπουρδολογία.

8 Η. Θ.  Ο γνωστός πρωταγωνιστής του "Who am I?". Παραλία -> χλίδα και ο μήνας έχει (είχε) εννιά. Τώρα που ανέλαβε να σώσει το έθνος από τη διαπλοκή και τη διαφθορά  (αν αυτό δεν είναι η υπέρτατη ειρωνεία τι να πω...) είναι πολυάσχολος αλλά όλο και κάτι καταφέρνει να κάνει. Αρκεί να μην τον ενοχλούνε ανθέλληνες τύπου Λαζόπουλου και ηλίθιων bloggers.


Αυτά τα ολίγα σαν αρχή φίλες και φίλοι.

Συγγνώμη αν ήμουν λίγο ασύνδετη σήμερα αλλά ενώ έγραφα παρακολουθούσα στο διαδίκτυο τα σεμινάρια των ομάδων εργασίας της ΕΚΕ. Έξαιρετική κάλυψη από το livemedia.gr αν και δεν καταλαβαίνω γιατί η αναμετάδοση ήταν μόνο στη Νεοελληνική και όχι και στην Ποντιακή. Πολύ φοβάμαι ότι θα θύμωσε ο μπαμπάκας σου και ίσως να σου πάρει πίσω κανα - δύο συνεδριάκια αγορίνα μου.

Άντε γειάάάάά

eirkol@gmail.com

Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

Αχαριστία;

"Χρησιμοποιώντας στα κάφρα σας (μας συγχωρείτε ... άρθρα σας) στοιχεία και λογοτεχνίζουσες θεωρίες (βλέπε ... μαλ......) μανιοκαταθλιπτικών ιατρών, που ωφελήθηκαν και καλύφθηκαν μάλιστα από καταγγελλομένους του blog σας, αν μη τι άλλο είναι αχαριστία"

Αυτό το σχόλιο γράφτηκε σε αρκετές από τις προηγούμενες αναρτήσεις και το παραθέτω εδώ αυτούσιο (με εξαίρεση το bold  και την υπογράμμιση). Το διάβασα εχθές, απάντησα αντίστοιχα με ένα δικό μου σχόλιο και έκλεισα το θέμα εκεί.
Αμ δε! Το βράδι δεν μου κολλούσε ύπνος και όσο το σκεφτόμουν τόσο φούντωνα. Τι ήθελε να πει ο ποιητής;

ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ
Αχαριστία προς ποιούς;

Τους καθηγητάδες που έκαναν τα πάντα να εξαργυρώσουν τον (κάλπικο συνήθως) τίτλο τους σε χρήμα; Αυτούς που εξευτέλισαν τις έννοιες της διδασκαλίας, της εκπαίδευσης και της αξιοκρατίας; Αυτούς που φρόντισαν να χρίσουν ακαδημαικούς τους γιούς και τις κόρες τους, τα σόγια τους και τους τσανακογλύφτες (ωραία λέξη, την ξεσήκωσα από ένα πρόσφατο email που έλαβα); Αυτούς που κατάντησαν τον πιο ιερό θεσμό, αυτόν του διδασκάλου, ένα εργαλείο συναλλαγής και εκπόρνευσης; Αυτούς που αν ήθελες να τους βρεις έπρεπε να ψάξεις στις ιδιωτικές κλινικές όπου "δίδασκαν";

Μήπως τους άλλους, τους παρατρεχάμενους οσφυοκάμπτες, που τελειοποίησαν τις ευγενείς τέχνες του κουβαλήματος της τσάντας, του δουλοπρεπισμού και του κωλογλυψίματος; (μην μου πείτε ότι σας σοκάρει η γλώσσα). Αυτούς που αναρριχήθηκαν γλύφοντας τους από πάνω και γαμώντας τους από κάτω;

Η μήπως όλους τους διαπλεκόμενους δημοσιουπαλληλίσκους που έγραψαν στα αρχίδια τους την  υποχρέωση απέναντι στον παππού και τη γιαγιά, το φτωχό και τον ανήμπορο και επιδόθηκαν στον εκμαυλισμό του δημόσιου συτήματος υγείας προς όφελός τους συσσωρεύοντας πλούτο και γελώντας all the way to the bank;

Ίσως πάλι εννοεί τους ιδιώτες χειρουργούς που προτίμησαν να ασκήσουν την πορνεία σε βάρος των ανυποψίαστων θυμάτων τους; Αυτοί που βγήκαν μισοψημένοι στη γύρα (ελέω των προαναφερθέντων "διδασκάλων") και αποφάσισαν να μάθουν στην κεφάλα του κασίδη; Αυτοί που ανέλαβαν να πληρώνουν τους νταβατζήδες τους για το προνόμιον του εκδίδεσθαι ακόμη και όταν το θύμα έφευγε με τη νεκροφόρα;

Μήπως πάλι αναφέρεται στους νταβατζήδες που πήραν την υποτροφία Alexander Graham Bell και την εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο; Αυτά τα κωλόπαιδα που για ένα πενηντάρικο αποφασίζουν που θα στείλουν τον ανυποψίαστο φίλο/συγγενή/συμπολίτη και που εξαργυρώνoυν το τηλεφώνημά τους σε χιλιάρικα;

Τους ενδιάμεσους ίσως (αιμοδυναμιστές και κλινικάρχες) που προμοτάρουν αυτή την αηδιαστική πρακτική γλύφοντας και εξυπηρετώντας όλους αυτούς τους νταβατζήδες; Αυτούς που οργανώνουν "συνέδρια" για τους "αποστέλλοντες" σε χλιδάτα ξενοδοχεία με θέμα το "ποιος θα πηδήξει περισσότερες πουτάνες απόψε"; (θέλετε μήπως παραπάνω; μέχρι και φωτογραφίες έβγαζαν οι ηλίθιοι!!!)

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω προς ποιους από "τους καταγγελόμενους του blog" επιδεικνύω αχαριστία - αυτό ας το κρίνουν άλλοι.

Τέλος, δεν ξέρω για "λογοτεχνίζουσες θεωρίες" αλλά, πίστεψέ με αγαπητέ σχολιαστή, στοιχεία έχω πολλά. Είστε τόσο ξιπασμένοι, τόσο ξεδιάντροποι, τόσο βέβαιοι για την παντοδυναμία και την ατιμωρησία σας, που η συλλογή στοιχείων για κάποια σαν εμένα ήταν τόσο εύκολο έργο. Όσο εύκολο είναι για σας να λειτουργείτε σαν καθίκια και να κομπάζετε κιόλας από πάνω αληταράδες!

Καμία απολύτως συγγνώμη για το ύφος και τη γλώσσα που χρησιμοποίησα. Τους αξίζουν πολύ περισσότερα και χειρότερα. Η "ευγένεια" και ο καθωσπρεπισμός τους με αηδιάζουν. Η σαπίλα και η βρωμιά τους δεν καλύπτεται με τα Armani και τα happenings.

Αληταράδες του κερατά!!!

Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

Αφιερωμένο...



...στο καλοπαίδι που μου λέει ότι μόνο γαβγίζω

ίσως κάποια στιγμή τον βγάλω να δαγκώσει

είστε τόσο ξεβράκωτοι γιατί υπήρξατε τόσο αλαζόνες

Primum non nocere

Μια γρήγορη και φαινομενικά άσχετη εισαγωγή αλλά πιστέψτε με θα έρθει και θα δέσει παρακάτω

1. Primum non nocere λοιπόν και δε νομίζω πως χρειάζεται να το εξηγήσουμε στο δικό μας αναγνωστικό κοινό (ή μήπως πάλι θα έπρεπε;...)

2. Αντιδάνειο - όρος της γλωσσολογίας που αναφέρεται σε μία λέξη, η οποία για να το πούμε απλά φεύγει από μία γλώσσα Α σε μια άλλη γλώσσα Β και κατόπιν επιστρέφει στη γλώσσα Α με την ίδια ή παραπλήσια μορφή και έννοια. Στην περίπτωσή μας η λέξη "ηθική" μετακόμισε στην Αγγλική και κάποια στιγμή εμείς οι tout nouveau Έλληνες υποδεχθήκαμε στα συγγράμματά μας (αλλά δυστυχώς πολλοί όχι και στην ψυχή μας) τους όρους "bioethics" και "medical ethics".

Και ερχόμαστε τώρα στο σημερινό μας ήρωα.
Έχω λάβει αρκετά emails με το παράπονο ότι χαρίζομαι στους καρδιοχειρουργούς. Το "περί πορνείας δοκίμιον" νομίζω ότι έδωσε ξεκάθαρα το στίγμα μου. Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθώ με ένα συγκεκριμένο άτομο. Η αλήθεια είναι ότι από το συνάφι τους είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσεις κάποιον - η απόλυτη εξαθλίωση και εκπόρνευση, μια δυσωδία απίστευτη. Δεν ξέρω αν ο ήρωάς μας είναι ο χειρότερος όλων, το προφίλ και τα πεπραγμένα του όμως ταιριάζουν απόλυτα με την οπτική γωνία της σημερινής ανάρτησης.

Ο φίλος μας λοιπόν γόνος καλής (χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας) οικογενείας αφού πήρε το πτυχίο Ιατρικής και ξόδεψε λίγο χρόνο στην πόλη του καρνάβαλου εγκατέλειψε την Ελλάδα και (μέσω Σουηδίας) προσγειώθηκε στη Μ. Βρετανία. Εκεί έμεινε μία πενταετία μαθαίνοντας την τέχνη του. Οι γνώμες για το τι ακριβώς έκανε εκεί διίστανται. Το κύκλωμα του promotion θέλει να πιστεύουμε ότι μάγευε τους κοκκινόκολους με το ταλέντο του. Οι εχθροί του πάλι φωνάζουν προς πάσα κατεύθυνση ότι ναι μεν εργάστηκε κάποια χρόνια εκεί αλλά πως δεν έγινε ποτέ δεκτός ως επίσημος ειδικευόμενος στο σύστημα εκπαίδευσης και πως δεν πήρε ποτέ του εκεί τίτλο ειδικότητας. Ισχυρίζονται δε ότι δίπλα από το όνομά του λάμπει δια της απουσίας του ο επίσημος τίτλος ειδικότητας της χώρας αυτής. Εγώ δεν μπορώ να ξέρω - αυτά είναι λίγο πάνω από μένα.

Κάποια στιγμή επέστρεψε στην πατρίδα και βρέθηκε αντιμέτωπος με την σκληρή πραγματικότητα. Το σύστημα είχε διαμορφωθεί και το συνάφι του είχε ήδη εκπορνευθεί. Τι μπορούσε λοιπόν να κάνει αυτός; Πολύ απλά να ανεβάσει τις μίζες. Το υπάρχον 20 -30% το έκανε 50% εν μία νυκτί. Αυτή του η ενέργεια είναι το πρώτο στοιχείο που τον κάνει άξιο μνείας στο blog μας. Άρχισε λοιπόν να εργάζεται στην αγία κλινική και φρόντισε άμεσα να κάνει τις πλέον σημαντικές στρατηγικές του κινήσεις. Συνέπραξε με την Αγία Τριάδα (καλοί αιμοδυναμιστές δε λέω αλλά και τόσο πολύ σταυροκόπημα, Θεέ μου!!!). Συνεργάστηκε επίσης με τον Κρητίκαρο τον οποίο, αφού πρώτα εκμεταλλεύτηκε δεόντως, στη συνέχεια φρόντισε να εκπαραθυρώσει.
Τα πράγματα πήγαιναν καλά, το χρήμα έρεε άφθονο οι καταθέσεις αυξάνονταν (αν και κάποια στιγμή ήσουν απρόσεχτος και το ξέρεις, φίλε μου), τα σκάφη μεγάλωναν και η φήμη απλωνόταν. Δεν είναι λίγο να είσαι ο μάγος της πάλλουσας καρδιάς, ο θεός της μιτροειδούς, ο βασιλιάς των αρτηριακών μοσχευμάτων πράγματα ανήκουστα μέχρι τότε στην ειδικότητά σου. Όταν δε οι έννοιες "τσίπα" και "σεμνότητα" σού είναι τόσο οικείες όσο και η τιμιότητα στους πολιτικούς, τότε δε σταματάς εκεί. Θέλεις περισσότερα. Θέλεις να γίνεις χαλίφης στη θέση του χαλίφη.
Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα μετά το γέμισμα του σεντουκιού και τη συσσώρευση του πλούτου; Μα φυσικά η δόξα, η ακαδημαϊκή καταξίωση. Πάμε λοιπόν, πρόσω ολοταχώς! Το διδακτορικό φυσικά είναι απλά μια τυπικούρα - εδώ το έχουν και απλοί θνητοί. Μπρος - πίσω λοιπόν η ολιγομίλητη διοπτροφόρος στο Δεδέαγατς και ... τσουπ! διδάκτωρ ο θεός!

Κάπου εδώ όμως αρχίζει το πραγματικό μου ζόρι με τον συγκεκριμένο. Από όσο μπορώ να γνωρίζω η υπόθεση της μεταμόσχευσης οργάνων και ό,τι άπτεται αυτής είναι ένα εξαιρετικά λεπτό θέμα.
Σε όλο τον κόσμο η "δουλειά " αυτή είναι (ή τουλάχιστον πρέπει να είναι) μια ξεχωριστή, οργανωμένη, απόλυτα διαφανής οντότητα. Ο συντονισμός και η επίβλεψη είναι  public domain και ο ιδιωτικός τομέας (εάν συμμετέχει) δεν χρησιμοποιεί το θέμα αυτό για εμπορική εκμετάλλευση.
Οι συσκευές υποστήριξης αριστεράς κοιλίας ήταν παραδοσιακά ένας ενδιάμεσος σταθμός πριν τη μεταμόσχευση καρδιάς. Πρόσφατα άρχισαν να χρησιμοποιούνται και ως τελική θεραπεία (bridging to transplantation και destination therapy για να μη μας περνάτε και για βλαχάκια).
Όταν λοιπόν βάζεις - ή βοηθάς να βάλουν - τέτοιες συσκευές σε έναν άνθρωπο (γιατί για ανθρώπους μιλάμε εδώ γκαρντάσια) μπαίνεις σε αυτά τα χωράφια. Αν θέλεις να βγάλεις ένα διδακτορικό της πλάκας από την ιστορία, κάντο. Αλλά προς Θεού, άνθρωπέ μου, βάλε ένα φραγμό στην απύθμενη φιλοδοξία σου. Σεβάσου τουλάχιστον αυτή την ιδιαίτερη κατηγορία, Μη βγαίνεις και μοστράρεις τη μούρη σου στο γυαλί και ανακοινώνεις "την παγκόσμια" πρωτοπορία και προπαντός μην κοροϊδεύεις τον κόσμο!!! Αν πάλι πιστεύεις ότι οι πρώην υπουργοί Υγείας και τα άλλα παιδάκια που συμπεριλαμβάνεις στις ανακοινώσεις σου θα σε κάνουν τελικά καθηγητή στην Αθήνα (γιατί ο εδώ δε σε γουστάρει και από πίσω έχει πλασαριστεί ο κολλητός ραντκλιφάτος του Westaby) σκέψου το ξανά. Εκεί κάτω έχει κακά παιδάκια, εξίσου βρώμικα και αδίστακτα που δεν θα κάθονταν για παράδειγμα όπως εσύ ατάραχα την ώρα που o  über πόντιος έφτυνε εσένα και την ειδικότητά σου στο χαζοκούτι. Λέω τώρα εγώ...

Συμπερασματικά λοιπόν
Την εισαγωγή μου δε νομίζω πλέον ότι πρέπει να την εξηγήσω περισσότερο
Η θέση του σε ένα blog μίζας είναι δεδομένη
Το αν τελευταία έχει μαγκέψει και δε δίνει μίζα σε όλους και αν δίνει λιγότερα, δεν τον απαλλάσσει - η πόρνη που μαγκεύει, που επιλέγει πελάτες και που οικονομάει καλά, απλά λέγεται πόρνη πολυτελείας. Αν πάλι ισχύει αυτό που λένε οι υπερασπιστές του, ότι δηλαδή είναι καλό παιδί και ότι ο πραγματικός εγκέφαλος είναι το έτερον ήμισυ, τότε τι να πω - "φιλενάδα είσαι το κάτι άλλο!"
Τέλος για να ξεκαθαρίζουμε κάποια πράγματα:

Στη συνέντευξη της 06/06/2009 λέει "...Αρχικά, για τους πρώτους 8 μήνες, πηγαινοερχόμουν στην Αγγλία, όπου διατηρούσα θέση Διευθυντή στο νοσοκομείο του Bristol..." - η υπογράμμιση δική μας

Σύμφωνα με την Wikipedia
"...Locum, short for the Latin phrase locum tenens (lit. "place-holder," akin to the French lieutenant), is a person who temporarily fulfills the duties of another. For example, a Locum doctor is a doctor who works in the place of the regular doctor when that doctor is absent, or when a hospital/practice is short-staffed..."

Από που λοιπόν ο προσωρινός αντικαταστάτης ενός λέκτορα στο Πανεπιστήμιο (άρα ούτε καν ειδικός γιατρός του νοσοκομείου) έγινε Διευθυντής εγώ δεν το ξέρω!

Άντε, γιατί γεμίσαμε με καθηγητάδες (ο Έλβας είναι ωραίο ποτάμι, λένε, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για τον καρδιοχειρουργό που ρωτούσε τα Υπουργεία κατά πόσο ο αδελφός του δικηγόρου είναι όντως καθηγητής), διευθυντάδες, sites και όλα τα σχετικά - "χόρτασε η ψείρα και βγήκε στο γιακά" που λέει και η πεθερά μου ή πιο αλήτικα "βρακί δεν έχει ο κώλος μας, λουλούδια θέλει ο ψ..... μας"

Πάλι θα το σκίσω το καλσόν μου Σαββατιάτικα!!!

Σάββατο, 5 Φεβρουαρίου 2011

Who Am I? Episode IV

Μεταφοραί "ο Κυριάκος" ... θα μπορούσε να είναι ο τίτλος και φυσικά δεν αναφερόμαστε στον ήρωα της πρόσφατης αναμέτρησης του Κυπέλλου μεταξύ ΠΑΟΚ και ΟΣΦΠ (όσοι δεν το πιάνετε ρωτήστε κάποιο φίλο σας Παοκτσή) - θα καταλάβετε που κολλάει παρακάτω.

Λοιπόν, ο σημερινός μας ήρωας είναι ένα λαμόγιο που κατοικοεδρευολυμαίνεται λίγο νοτιότερα από τους προηγούμενους αλήτες μας. Διανύει αισίως την πέμπτη δεκαετία της ζωής του και την τρίτη δεκαετία της κατάπτυστης καρριέρας του. Παλαιότερα αυτή είχε δύο σκέλη: μεταφορά και εμπορία κρέατος (sorry, ασθενών εννοώ), ενώ τώρα πλέον έχει περιοριστεί μόνο στο εμπόριο.

Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά.

Στον κόσμο ήρθε τη μέρα που οι Beatles έδιναν τη συναυλία τους ορόσημο στο Town Hall του Liverpool. Ο David Knopfler των Dire Straits έκλεινε αισίως εκείνη την ημέρα τα 8 ενώ ο Girard Depardieu ήταν ήδη 12. Σχολείο μπλα μπλα μπλα, Πανεπιστήμιο μπλα μπλα μπλα και μετά ειδικότητα καρδιολόγου.
Φυσικά και μετεκπαιδεύτηκε στο εξωτερικό






Δυστυχώς η εκεί παραμονή του το μόνο που του δίδαξε ήταν το πόσο αισχρά μπορεί να φερθεί ένας άνθρωπος προς το συνάνθρωπό του - ίσως να έπιασε και λίγα Afrikaans.

Η ακαδημαική του πορεία συνεχίστηκε με ένα εξαιρετικό διδακτορικό - σταθμό στα χρονικά της παγκοσμίου έρευνας. Πήρε χειρουργημένους ασθενείς με αντικατάσταση βαλβίδας, τράβηξε μερικά cc αίμα μέτρησε LDH κλπ και μας είπε γιά την αιμόλυση των προσθετικών βαλβίδων!!! Ground breaking research που λένε και στο χωριό μου και φυσικά καμμία έκπληξη που είναι ήδη αναπληρωτής καθηγητής Καρδιολογίας - σούζα τ΄αλογάκι... 





Η σημαντικότερη συνεισφορά του όμως στο χώρο της Ιατρικής ήταν η παρουσίαση και τελειοποίηση  της λεγόμενης 'holistic medicine' ή επί το ελληνικότερον 'ολοκληρωτικής ιατρικής'. Με απλά λόγια το "γκαβάτζωμα του ασθενούς" ο πλήρης έλεγχος, η φόρτωση και μεταφορά του με το Ι.Χ. του κυρίου καθηγητού στη Θεσσαλονίκη και η παράδοση στον "συνεργάτη αιμοδυναμιστή" αυτοπροσώπως για τα "περαιτέρω". Αν στα περαιτέρω υπήρχε και χειρουργείο, "no problem" - ουρά τα αγοράκια με τα κατεβασμένα παντελονάκια! Φυσικά η επιλογή πάντα με τα πλέον αυστηρά κριτήρια (δεν τους άφηνε ούτε κλουούρι).

Δυστυχώς κάποια στιγμή τα πράγματα δυσκόλεψαν, οι βενζίνες ακρίβαιναν, τα διόδια ανέβηκαν και έτσι με μεγάλη του λύπη αναγκάστηκε να παρατήσει τον τομέα των μεταφορών και να επικεντρωθεί στην εμπορία. Βέβαια οι κακές γλώσσες είπαν κάτι για "καρφωτή" κλπ αλλά ποιός τα πιστεύει αυτά;
Του στοίχισε επίσης και η κακοτυχία του καλόπαιδου από τη Θεσσαλονίκη που παραιτήθηκε (ή πιό σωστά τον παραίτησαν) από τα στρατά (αχ αυτά τα άτιμα τα βιβλιάρια ασθενείας τι ζημιά μπορούν να σου κάνουν!) γιατί στο πρόσωπό του είχε βρει τον ιδανικό συνένοχο. Βέβαια αυτό δεν άλλαξε και πολλά πράγματα επί της ουσίας. Και ο ένας και ο άλλος συνεχίζουν το θεάρεστο έργο τους - ο κάμπος άλλωστε ήταν πάντα εύφορος.

Προσωπικά τον θεωρώ έναν από τους χειρότερους εκπροσώπους του συναφιού. Το διακριτκό look, τα γκρίζα μαλλιά και το γυαλάκι ταιριάζουν απόλυτα μ΄ αυτό που είναι: ένα λαμόγιο !!!

Who am I λοιπόν ?

Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

Περί πορνείας δοκίμιον

Αρκετοί διαδικτυακοί συνομιλητές μου επισήμαναν ότι μέχρι στιγμής έχω ασχοληθεί μόνο με τη μία πλευρά του ζητήματος - το νταβατζή - στις διάφορες μορφές και εκφάνσεις του χωρίς να έχω σχολιάσει το έτερον ήμισυ, την  πόρνη.

Η αλήθεια είναι ότι η συνομοταξία των καρδιοχειρουργών (η επίσημη ονομασία της πόρνης στην περίπτωσή μας) μού δημιουργεί έντονα συναισθήματα. Μετά από πολλή σκέψη κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η αιτία της σύγχυσής μου είναι η εξής: έχω μία υποβόσκουσα συμπάθεια και κατανόηση όσον αφορά τις κλασσικές εκδιδόμενες γυναίκες. Αυτό πέρα από τη χρωμοσωματική αλληλεγγύη το αποδίδω στο γεγονός ότι πολλές από αυτές απλά δεν είχαν πολλές επιλογές στη ζωή τους.

Αντίθετα για τους καρδιοχειρουργούς τα πράγματα είναι κατά τη γνώμη μου πολύ απλά.
Κάτοχοι πτυχίου ιατρικής και περίοπτου τίτλου ειδικότητας (συνδυασμός που μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον ισοδυναμούσε με μία το λιγότερο άνετη οικονομικά κατάσταση), επέλεξαν να πορευθούν διαφορετικά. Στην εποχή της παντοδυναμίας τους, όταν ήταν λίγοι και έπαιζαν χωρίς αντίπαλο, απέδειξαν με τον πλέον εμφατικό τρόπο ότι στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν ήταν παρά χοντροκομμένοι, άξεστοι, κοντόφθαλμοι, οπορτουνιστές, που επικεντρώθηκαν στη συσσώρευση πλούτου. Οι έννοιες της επιστημονικής τεκμηρίωσης, της ατομικής και συλλογικής βελτίωσης, του αυτο- και αλληλοελέγχου, της εκπαίδευσης νέων συναδέλφων και της περιφρούρησης (με την καλή έννοια) των συντεχνιακών τους συμφερόντων τούς ήταν παντελώς άγνωστες. Όταν οι ασθενείς σχημάτιζαν ουρές και τα "...μύρια" έρεαν αυτοί επιδείκνυαν την ανωριμότητα που χαρακτηρίζει όλους αυτούς που χωρίς να το καταλάβουν βρέθηκαν να καβαλάνε το κύμα το καλό. Κάπου εκεί άρχισαν να πετάνε και ένα ξεροκόμματο στους λακέδες τους τους καρδιολόγους. Τα υπόλοιπα όπως λέει και ο ποιητής είναι πλέον ιστορία. Η όρεξη του λακέ άνοιξε, ο ανταγωνισμός του μπαλονιού αριβάρισε και ο "μάγκας" πολύ σύντομα έγινε πόρνη. Σε αυτό βέβαια καθοριστικό ρόλο έπαιξε ο πληθωρισμός των ειδικών που δεν είχαν την απαιτούμενη εκπαίδευση. Όταν ο "καθηγητής" ξημεροβραδιάζεται στο ιδιωτικό και ο ειδικευόμενος απλά "γράφει χρόνο", καταλήγεις να έχεις πολλούς με τον τίτλο αλλά χωρίς την ικανότητα. Πώς λοιπόν το αντισταθμίζεις αυτό; Βγαίνεις έξω και ανεβάζεις τις μίζες. Οι νταβατζήδες πάντοτε προσηνείς και γεμάτοι κατανόηση σε καλωσορίζουν με το πλατύ χαμόγελο, ακούνε καλοσυνάτα αυτά που έχεις να τους πεις και στο τέλος "συνεργάζονται" με τον πλειοδότη. Έτσι λοιπόν το φιλοδώρημα έγινε 10% μετά 20%, εφόρμησε στο 30% και μετά στο 50% (minimum στην εποχή μας από όσα μπορώ να γνωρίζω) και μιάς και οι πόρνες είχαν περισσέψει και οι νταβατζήδες είχαν αγριέψει προχώρησε και στις δοξασμένες κορυφογραμμές του 80% και 100%. Βάλε μέσα και κάτι από τα υλικά (ώρα για τσιγκουνιές είναι τώρα;) υποσχέσου πληρωμή ακόμη κι αν δεν πάρεις εσύ αμοιβή από τον ασθενή (π.χ. αποδημία εις Κύριον ή τζαμπατζιλίκι) και ιδού οι πραγματικές πόρνες!

Ανασκοπώντας λοιπόν τη διαδρομή τους δυσκολεύομαι πολύ να βρω έστω και ψήγμα συμπάθειας για το συνάφι τους. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει ούτε ένας ιδιώτης καρδιοχειρουργός που δεν τα ακουμπάει στους νταβατζήδες. Στο Δημόσιο πάλι η πλειοψηφία είναι μπλεγμένοι και αυτοί στα αντίστοιχα παιχνίδια. Αυτό αφήνει απέξω κάποιους λίγους ήρωες συναδέλφους που παλεύουν για το καλύτερο δυνατό αλλά μάχονται μία μάχη χαμένη. Επαναλαμβάνω ότι ούτε ένας από αυτούς δεν ιδιωτεύει και προκαλώ όποιον ιδιώτη καρδιοχειρουργό αμφισβητεί τα σχόλιά μου να βγει έστω και ανώνυμα και να τα αντικρούσει.

Η κλασσική πόρνη αγαπητοί "συνάδελφοι" πολλές φορές δεν είχε άλλη επιλογή. Εσείς είχατε.

Η κλασσική πόρνη πολλές φορές είχε πρόβλημα επιβίωσης. Εσείς δεν είχατε.

Η κλασσική πόρνη δεν ήξερε τίποτε άλλο από το να ανοίγει τα πόδια της. Εσείς υποτίθεται ότι εκπαιδευτήκατε σε μια από τις δυσκολότερες τέχνες αλλά επιλέξατε να κατεβάσετε τα βρακιά σας.

Η κλασσική πόρνη συνήθως βρίσκεται αντιμέτωπη με την περιφρόνηση και την απαξίωση της κοινωνίας. Εσείς θεωρείτε εαυτόν ως την αφρόκρεμα της Ιατρικής.

Η δική μου γνώμη;
Πολλές φορές βρίσκω τον εαυτό μου να συμπονεί και να κατανοεί την κλασσική πόρνη.
Εσάς, τις πραγματικές πόρνες σάς σιχαίνομαι!
Τον κλασσικό νταβατζή τον απεχθάνομαι με βδελυγμία γι αυτό που κάνει στην πόρνη.
Τους δικούς σας τους νταβατζήδες τους σιχαίνομαι γι αυτά που κάνουν στους ασθενείς αλλά δε με ενοχλεί στο ελάχιστο που σας "θωπεύουν τα οπίσθια" - για να το θέσω κομψά.

Ας μην τα κατεβάζατε τα βρακιά σας!!!...